new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 11, 2012

cheese&herbs spagetti


minggu ni moja keja tp boleh balik awai..so da masa laa nk masak & makan sama2..moja nk makan spagetti..aku rasa laki aku ni suka sgt makan spagetti tp xsuka bolognese..moja lebih suka yg da cheese or cabonara..pastu xsuka spagetti goreng..lg suka klu kuah & spagetti tu asing2..


aku ni klu aku masak da org nk makan aku suka laa masak..klu aku masak aku sorg ja yg nk makan..haaa tu laa jatuh pada malas nk masak tu..bila da geng nk makan, layan kn jaa laa..balik keja singgah laa kedai beli pa yg patut untuk masak spagetti..


aku beli suma yg senang ja..1st time try cheese & herbs prego ni..selalu cabonara ja..moja sibuk sgt nk cheese..aku mmg xpernah beli cheese&herbs tuu..aku takut nk try sos spagetti tu, risau terlalu berkrim sbb cheese kannn..bila terlalu berkrim, kita jadi muakkk..bila muakkk, benda yg cket pun rasa cam banyak..pastu xhabis..pastu buang..haaa tu yg geram tuu..aku siap cakap ngan moja klu xsedap sos tu, dia kena habiskan suma..hahahaha kejam kannnn..


ternyata aku silap sbb cheese&herbs ni sedappp..cuma dia masin cket..xperlu nk tambah garam..cuma aku tambah lada hitam ja sbb moja nk pedas..pada aku ni lebih sedap dr sos cabonara sbb dia da rasa herba2..aku lagi suka cheese&herbs ni..hmm lepas nii aku asik angkut cheese&herbs laa plak kannn..^_^


 aku pakai mushroom ayam brand + cheese&herbs prego..


klu dh pakai benda2 dlm tin nii mmg senang ja..
aku suka tumis bawang putih cket walaupun benda segera nii..
masuk ayam or udang..
masuk sayur2 klu nak..aku tambah mushroom ngan capsicum ja
biar mendidih & sampai ayam tu masak..
dh siappp..sila laaa makan..



ni laa rupa spagetti cheese&herbs aku..


No comments:

Post a Comment