new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 10, 2012

burger bakar kaw kaw..

skang ni ada cam2 jenis burger..yang tengah famous skang ni klu xsilap aku burger bakar laa..wujud ja cam2 nama burger bakar ni..burger bakar bbs laa, burger bakar rawang laa, burger bakar ali laa, burger YB la, burger bakar kaw kaw laa..mula2 dula burger bakar kaw kaw top, skang ni rasanya burger YB plak kot..

hari jumaat lepas aku ngn moja bosan dok rumah..sebenarnya aku yg boson..hahaha..so saja laa aku ajak moja keluar mmg xdak tujuan pun keluar.saja ja pusing2 tengok keadaan malam kl ni..hahaha poyo ja..cam xbesa keluar mlm..bila dh pusing2, elak jem sana elak jem sini pastu masuk wangsa maju..

moja tetiba ja ''eh ni wangsa maju, klu makan burger bakar sedap jgk kn''..aku mula mmg x teringat pun pasai burger tu.. dh dia sebut terus ''hmmm jom2.. sedap jgk.. lapar niii''..then mula laa misi mencari kedai burger bakar kaw kaw..

buka fb, buka web dia..mmg da map tp xmembantu..map tu dia xdetail kt mana lokasi kedai dia sebenar.. pastu dorg plak bg map cam laa kita ni ahli nujum boleh rasa kt mna kedai dia..serius map dr web dia langsung xmembantu.. da laa membantu jgk sbb da nama jalan pa suma kn tp still xboleh agak mna kedai dia..

aku ngn moja main rodok jaaa, try kot2 laa jumpa..lama jgk laa dok cari, dok faham map yg dorg bagi tu..aku nii mmg jenis klu dh 5 6kali pusing xjumpa, aku malas nk cari dh..moja plak jenis klu dh cari biar cari sampai jumpa..dalam dok cari2 tu pun mulut moja dh maki2 sbb map cam tah pa2..hahaha..tp aku ajak balik dia xnk..hahahaha..then pusing2 nampak cam kawasan tu banyak kedai makan so kami try laa pusing..then finally jumpaaaa..alhamdullah xdak laa bazir gitu jaa minyak yg dok pusing2 tu..

ni laa rupa kedai tuuu..

aku sampai depan arena care s5..arena cafe tu lot kedai bukan gerai2 tepi jalan tu.. klu da yg nk cari, cari dekat lot2 kedai klu x mmg xjumpa laa..kt situ laa tempat burger bakar kaw kaw tu da..masa tu dh pukul 130pagi..kikki..mna xgemuk, 130pagi baru nk makan burger..org pun xramai dh masa tu..tunggu order pun xlama dlm 15minit ja burger dh sampai..aku pusing cari burger lg lama dr tunggu burger tu..moja yg order, aku dok tunggu makan ja..

dapat no 73


burger aku dapat malam tu masin cket..xtau laa sbb aku xkuat masin or pada org lain ok..or malam tu ja dorg terlebih letak garam..hmm yg lain2 suma ok..burger tu ok klu xmasin..burger dia tebal, lembut, and da rasa laa burger dia..da banyak pilihan menu burger dia..single burger da, double burger da, with cheese or no cheese, with sosej or no sosej..mmg banyak pilihan laa.. harga aku xingat tp klu xsalah single burger rm6.50..


so aku order beef double tower burger..aku order 1 jaaa tp makan 2org..maklum laa makan pun pagi2 buta so aku xnk laa makan banyak sgt. japg balik rumah terus nk tido knnnnn.. nampak cam cket tp tu pun aku makan xhabisss.. laki aku laa mangsa kena habiskan..klu burger cam ni double + cheese + bacon = rm16..


moja cakap ngn budak tu suruh potong 2 tu yg camni ni..senang cket kot nk makan klu gini..


No comments:

Post a Comment