new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 27, 2012

malang xberbau..

Pagi ni adik aku msg cakap abah xcident..hai tersentap hati aku..klu xsilap aku abah mmg xpernah xcident..setakat kena langgar lari tetiba tgk keta dh remuk, kemek keta cket2 tu biasa laa..tp abah xpernah luka or sampai xleh bangun ka pa...

Adik aku yg msg tu plak hati mmg halus sungguh..cepat sgt laa sedih klu bab mak abah ni..dh dia msg, aku kol terus laa..kn aku dh cakap dia jiwa halus..kol dia dh nangis..kiki...

Mak aku plak langsung xcakap pa2 sal abah xcident.mmg terkejut laa aku..adik aku nangis aku ingt abah teruk..rasa xda pa kot cuma dagu kena jahit, pipi luka, kaki luka..jalan suma ok, xda capit2..alhamdullah...hai klu dekat skang aku balik..abah aku tu cam org besi..semangat sgt lah kuat..dia mmg xpernah cakap dia sakit..klu dia demam sekali pun, ko xkan sedar dia demam..tau2 ja nampak dia pakai sweater..haa sakit laa tu..

Dlm sakit2 dia boleh p amik adik aku depat matrik lg..dia langsung xcakap kata xcident,just 'ok abah boleh amik'..datang2, tgk dh bertampal..baru laa mak cakap abah xcident semalam, masa nk p masjid..adik aku plak cakap abah cam xda anak, jd camtu xcakap..tu yg aku sedih tu..pastu terus msg abang aku plak..aku malas kol.aku lemah cket klu dengar sora abg aku, kang xpasai aku plak yg nangis..rupanya abang aku pun xtau sal abah..

Dh msg abang, msg laki aku plak.dia kt kuching..aku msg ja moja..sora moja klu dengar time aku sedih lg cepat laa banjir..kiki.nasib dia pun tgh bz.dia msg aku ja..
Sesungguhnya Allah tu maha berkuasa, maha menyembuh..Kau sembuhkan laa abah aku..jgn bg kesakitan yg panjang utk dia..aminnn..

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment