new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 12, 2011

50% diskaun

nii pun cter dh basi..wahhhh 50% diskaun...hahaha..org yg tgk sure gelak jaa kn..nii sebenarnya offer from piza hut tp bukan utk suma menu..just utk menu yg tertentu sahaja..jgn salah faham yee..moja mmg ingat diskaun utk suma..

dh lama jgk xmakan piza so aku pun ajak laa my lovely hubby g makan piza masa sale nii..hahahhaha konon ja kn..kebetulan masa tu moja mmg baru sgt balik dr kuching..balas dendam laa aku pun..klu dh masuk piza besa laa..mesti order piza,salad,sup yg len2 tu pun mesti da jgk..tu yg penuh meja tuu..

 air for me & hubby..air yg wana putih tuu mmg sedap..nii pun aku xingat nama dia pa tp belakang dia ada 'asam boi'..tu ja aku ingat..hehehehe..1st time try air ni..


nii pun 1st time jgk aku try..meatball..sedap..aku yg abis kn..

No comments:

Post a Comment