new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 12, 2011

little taiwan @ curve

sebenarnya nii cter lama cuma skang baru laa bekesempatan nk post kt sini..sebelum tgk xmen aku ingat nk isi perut laa dl..maklum laa balik keja siap2 terus pergi..xsempat nk makan..

dh beli tiket suma baru laa g cari tempat makan..moja ajak g mcD ja, cepat katanya..aku yg xnk sebabnya lunch td dh makan mcD..tu yg pergi kedai little taiwan..

for 1st try aku mmg xakan sesekali ajak dh moja g kedai tu..hahahaha..bkn laa xsedap sgt but just ok laa..aku mmg makan xhabis pun aku punya mee..1st tgk mee tu mmg xterasa pun nk makan..hahahhaha sabar ja laa..padahal td aku yg order..sebab gambar kt buku menu dia nampak cam sedap..

bila dh makan lg laaa terasa xnk dtg dh..hahhaha..aku punya mee, cam mee kering pastu goreng ngn kicap tambah sayur rebus dh tepi mee..haaadoiii senang benar ko bt keja knn..moja yg jenis batu ngn kayu ja xmakan pun serender..

macam aku cakap laa bkn suma xsedap..xingat plak moja order pa tp moja punya mee sedap laa..cuma mee dia lain cket..lebar2 & pendek..sekali tgk cam laksa tp dia pendek2..mayb bt sendiri ka xsure laa kn..sedap laa..cam mee goreng da sayur pa suma..plus ngn ayam goreng & sup dim sum..ni suma sedap..ayam dia mmg sedap garing & ranggup..

mee + ayam + sup(lah xnampak plak rupa mee tuu yee.laki aku laa nii,nk amik gambar pun malas..hihi)

haaa air klu nk beli kt sini mmg boleh sgt lahhh..air mmg sgt sedap tp sbb harganya boleh tahan kn so xdak laaa nk tambah..pink tu air aku punya..coklat tu mocha rasanya..tu moja punya..

No comments:

Post a Comment