new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 5, 2011

kekonon nya laa knnn...

haii mood xchat laa plak kn..start hari jumaat dh mula sakit tekak dh..mlm tuu sakit ya amat sakit..nk telan air liur pun mmg perit gila rasa..

bangun esoknya haaa mmg laa sgt sakit kn..nk telan makanan pun suma sakit ja tekak aku niii..haiii xsangka laa plak nii rupanya petanda nk demam..

masuk hari isnin, bangun pagi badan dh rasa len macam jaa..hidung mmg terus tersumbat..dh xkuar pa dh lubang hidung aku belah kiri nihh..pastu bermula lahhh episod demam selesema..adooooiiiii xselasa btuiii..




dh laa moja xdak, pastu sakit plak..mmg sgt xsyok sbb xdak org nk layan aku..hahahha.klu x bleh jgk aku nyelat mcam2..xyah basuh baju,xyah basuh pinggan, xyah peduli sal mkn...hahahhaha tau2 suma da ja..haishhh rugi2...

aku nii agaknya mmg jenis sakit ke xsakit ka, makan bantai serupaaaaa...tu yg pelik tuu..pagi makan, tghari makan, malam balik rumah makan lg..walaupun semalam aku sakit pala tp dok pikir sal mkn ja sebb perut aku lapar..sakit ka xsakit nii..hahahhaha.



heloo xtipuu ok..mmg badan sengal cam org demam..badan pun panas..hidung sentiasa da cendolllll..hhahaha.cuma selera makan ja xberubah..rezeki aku..klu xmkn pun payah kang aku gastrik plak..bila nk baik niii...

No comments:

Post a Comment