new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 13, 2011

oiiittttt buang tebiat ka!!!!!!

hahahahha bg aku gelak dl..tu laa ayat yg kuar dr mulut moja bila aku cakap nk mkn sushi...bkan takat nk makan tp nk makan jgk2..pa cara sekali pu kena jgk p beli sushi..hahhaha.

tu laa yg pelik tuuu..klu nk tau aku niii mmg xmakan sushi..xpernah makan pun sebenarnya..sampai laa dl2 masa aku try mkn..tu laa 1st time makan..tu pun moja paksa..katanya ''rasaaaa,nti org tanya tau jgk laa pa rasa sushi tuu''..wakakakka.

hari isnin lepas moja cakap ptg nk g slayang mall, skali dia dtg amik aku pakai seluar katak ja...klu dh pakai sluar tu camna nk g jalan..haish segan laa aku..aku nii kt opis dh plan xnk g slayang mall tp nk g cari sushi..ingat nk g jusco ja la..skali pakai sluar katak ja dtg..dh laa isnin tu jalan jem nk ke rumah aku..

aku mula laa keluarkn muncung aku..hahahha moja cakap boleh sangkut bj..moja besa laa mna boleh tgk bini dia sedihhh..so dia berusaha ngn gigihnya balik rumah tukar seluar pastu terus g jusco..nk beli sushi utk isteri kesayangan dia..nasib laa xjem melekat klu x mau bertambah panjang muncung aku nii..hahhaha

dlm kul 7 lbh dh sampai jusco kepong..hari keja mna da org kt tempat gtu..mmg sgt seronok jalan hari org keja..lengang jaa..nk bt pa,nk beli pa pun xyah nk beratur2..

akhirnyaaa dapat laaa aku makan sushi..hmmmmm sgt2 sedap..rasa cam nk makan lgggg..tgk mna moja xcakap aku buang tebiat..xpernah2 makan sekali nk lg...

 taraaa nii laa sushinyaaa

 nyam nyammmm sedapppp2..'sy mau lggg sygggg'


haaa nii menu tambahan sizzling mee..lepas kepunan aku..haritu g OU nk makan nii kedai dh tutup rupanya..akhinya dpat jgk makan..sedappppp2...

No comments:

Post a Comment