new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 18, 2011

adakah kita perlu membuat pengobanan???

cinta tu perlukan pengobanan..wahhh bermadah aku haaa..aku cam buntu, perlu ke aku bt benda yg aku xsuka????harus ka aku berkorban utk org lain yg bergelar saudara aku??nk bia ja pun aku kesian kt mr right aku plak..

bkn laa aku nii kejam sgt tp rasa cam xboleh laa klu nk berkorban dari segi gtu..aku xreti nk pandai2 barang org..xreti nk bt keja kt rumah tu,kang xsedap ka pa ka payah jgk..cam2 dh pikir nii..rasa selesa ngn pa yg aku da skang walaupun xmewah..maklum laa aku bukan laa serajin mana..klu dtg mood malas aku dok rumah langsung xbt pa..dok depan tv jaa..nii mmg tahap malas gila gaban laa nii..abis camna..

alhamdullah setakat nii xda pun laa lg mr. right aku bertanya pun..cuma aku ja yg terpikir..dia pun bukan jenis memaksa..pa jalan terbaik yg boleh bt 2-2pihak senang hati???klu aku berkorban mmg aku akan rasa xselesa..da byk jgk faktor yg membuatkan aku payah nk bt keputusan sebenarnya..tp aku xleh pentingkan diri jgk..

No comments:

Post a Comment