new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 20, 2011

hilang mengidam aku nk makan kek coklat..

disebabkan haritu dapat makan kek coklat yg xbapa menepati citarasa so aku telah ajak moja makan SR plak..ya laa nk kek yg sedap laa baru puas hati..hahaha..

 1st time try kek nii..choco mud..sedap & full of coklat..sgt suka kek nii..sedappppp..



 ni pun 1st time try kt SR nii, lasagna..nii sedap laa..boleh tahann..cuma sgt2 berminyak..moja plak cerewet bab2 minyak nii..klu aku masak pun sama..payah laa dia nk komplen sedap ka x sedap ka, suma dia makan ja..klu aku masak berminyak mmg dia berbunyi ''minyak cket ni''..yg len mmg xdak komplen..klu ko jenis xkisah boleh laa try..isi daging mmg banyak, cheese pun ok tp berminyak sgt2..roti tuu sgt lembut..



niii air aku, sedappppp..xingat nama pa tp da oreo laaa..kikiki

gambar tambahan..muka org xsabar2 nk makan..kelakar ja muka..hahahahaha

No comments:

Post a Comment