new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 10, 2011

cheezy wedges

hmmm sedapppnyaaa..mesti suma pun suka makan knnnn cheezy wedges niii...aku klu pergi kfc mmg confirm laa beli cheesy wedges nii..klu dh beli mmg xcukup laa setakat 1set yg regular mesti nk yg besar..silap2 beli 2 set..makan mmg sampai jilat jari laaa..tapi klu nk beli da jual kt kfc ja laa..harga pun boleh tahan laa kn..


sedapnya cam nk makan skang


so haritu aku da laa terpandang dalam fb da orang jual cheese powder..warna mmg sama cam yg kfc tu lahh..dr feedback customer plak aku tgk suma positif...aku try laa order sebungkus..xda laa mahai sgt, berbaloi laa klu beli pun..sekungkus dalam 500gm boleh pakai banyak kali..sesudu besar tepung tu pun dh boleh dapat banyak..


aku order masa bulan posa haritu tp dh nk dekat raya masa tu..so penjual tu xnak pos dulu takut barang tu xsampai then lepas raya baru dia pos..alhamdullah barang selamat sampai & aku pun dh try guna cheese powder tu..


rasa dia mmg sama cam kfc punya cheese tuu..aku puas hati..sangat mudah cara nk bancuh tepung tu..just tambah air panas & kacau laa sampai sebati tepung..dhhh boleh letak atas wedges..klu nk order boleh laa search fb ''busana muslimah anggun''..




 jalapeno cheese dip premix terbaik



cheezy wedges home made


No comments:

Post a Comment