new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 7, 2011

mee udang kuala sepetang..

hmmm sedapppnyaaa..
asik dengar org sebut ja mee udang kuala sepetang tp xpernah try..walaupun aku nii org perak, selalu sgt balik perak, kuala sepetang tu just dlm 30mnit ja pun dr kampung aku tp aku pernah pergi pun makan mee udang tu..
raya hari aku telah kerah tenaga moja untuk bawa aku ke sana..
akhirnya dapat jgk laa rasa mee udang kuala sepetang..
alhamdullahhh..kalau mengandung pun xdak laa anak aku meleleh air liur sebb xdapat makan mee udang..hahhahaha


dekat kawasan yg jual mee udang tu da kedai ja..kedai yg 1 dh tutup masa aku pergi tu..
abis kalau pergi cari mee udang pun pukul 1130mlm mmg laa tutup kedai tuu..
so aku pergi kedai yg kedua 'mee udang mak mah'...
dekat sana mmg da jual mee udang laa special tp kalau nk makan nasi goreng pun da jgk..
nasi goreng pun bertemakan udang..
sedapppppnyaaa udanggg..i like udangggg...


mee dia sgt laa sedap..yg membuatkan sedap dh tentu laa kuah mee tu kn..
udang mmg besar2..puas hati makan..aku rasa kalau sapa yg elergi udang, habis ja makan dh datang elergi tu..
udang sgt fresh, lembut xovercook..mmg sgt di syor untuk cuba..
xrugi laa keluarkan duit..




 kedai mee udang mak jah kuala sepetang..


 mee udang special..kt sini da mee udang special & mee udang biasa



 bala2 tentera yg aku bw p makan tgh2 malam tuu..


org baju merah yg menyumbangkan duit untuk belanja mee udang


masa aku p makan mee udang tu..tokey kedai tu tegur aku..sembang2 pastu dia cakap dorg dh buka cawangan baru kt KL..so sapa2 yg mengidam boleh laa cari mee udang nii dekat wangsawalk..ikutkan tokey kedai mak jah kt situ laa kedai baru dia..




No comments:

Post a Comment