new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 18, 2011

suria station @ selayang

kedai nii macam best..moja pun xpernah try makan kt sini, tu yg gagah p kedai nii..dari luar kedai ni mmg laa nampak sangat berkelas..kedai lawa ngn susun atur kerusi meja suma.deco pun lawa tp services kurang..makanan kt sini pun xbest..



 air nii aku xingat dh pa namanya...yg hijau tu jus apple & lg 1 tu aku dh lupa pa nama dia..air nii sedap tp aku kurang minat sbb yg hitam tu gula merah..aku xsuka..boleh laa klu nk try..


 sotong goreng tepung..sotong nii boleh order sama da sedozen or setengah dozen..aku order setengah dozen..mmg betui2 setengah dozen laa..sotong nii sedap..boleh laa nk order lg..


moja order meat macaroni & cheese..xsedap katanya..rasa xsama cam harga..harga gempak tp masakan hampeh..bolehhh laa gagah nk makan..



lamb steak..

dh nama pun steak kn mmg payah laa nk bt steak kn...punya laa lama tunggu nk makan..moja sampai dh abis makan steak aku xsampai2 lg..moja siap hisap 2batang rokok tp steak aku nii xjgk sampai..haaiii mmg angin, nk makan pun xda selera dh..mmg fail laa steak kt sini..masin ya amat..xtau laa pa yg masin..sama da daging or sos blackpepper tu..tp mmg sgt2 masin..bayar mahai dh sayang duit gagah laa makan jgk tp moja yg abis kn..ok jgn pergi dh kedai nii...

No comments:

Post a Comment