new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 18, 2011

try jangan x try..



hmm sabtu lepas kuar ngn lagi aku merayau taburkan duit mana yg da ni..klu dh keluar harus lah makan kn..dh penat2 berjalan sana sini mak aku plak dahaga..haaa dahaga tp nk minum jus..bukan men taste mak aku..kebetulan da juice work dlm curve..



dekat juice works ni da 2jenis cup kecik & besar..klu nk dalam botol pun boleh..boleh nii sj harga dh rm17..klu amik botol pun ok,dapat botol free..hahahha agak rugi laa botol dia tu bapa sen ja pun..so aku just beli cup besar ja laa..cup aku xtau harga bapa sbb aku minum ja aku xbeli..hehehehe.hmmmm sgtttttt lah sedap jus kt sini..air jus dia mmg fresh..rasa buah fresh tu bukan rasa kodial..berbalai beli..






 sedapnya dapat duduk..minum plak jus..hmm sedappp tp xingat plak nama pa jus tu sbb payah benor nk sebut..




 nii 2org banker kita hari yee..^_^


kebetulan masa duduk dekat juice works tu da tutti fruitti..abang aku mmg dh lama nk try tp xpernah try la..aku pun xpernah try..so mmg langkah kanan laa aku...tutti fruitti nii aiskrim frozen yogurt..rasa dia lain cket laa dr aiskrim yg kita selalu beli dekat pasaraya tu..




aku mmg xpernah tau pun tutti fruiti ni jual ikut gram..nii pun sama da saiz cup jgk..kecik, sederhana & besar..abang aku beli yg sedang ja..kira 100gram=rm5.30 so ko amik laa banyak mana yg ko nak..suma isi sendiri..ko letak laa banyak mna pun aiskrim tu, aiskrim boleh campur2..ikut suka ati ko laa nk isi bapa banyak perisa pun...then bole laa add coklat mm ke,buah2 ka..ikut cita rasa sendiri..siap pilih boleh laa bagi dekat sales tu nk timbang..klu banyak ko amik makin mahallllll laaaa tutti fruiti ko tuuu..siap duit ja...




 klu camni gaya punya tutti fruiti koooo, haaaa da laa dlm rm20++





hmmm licinnnn...jgn xlicinnn hamai niiii..




No comments:

Post a Comment