new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 6, 2011

panggilan haji

hmm skang dh masuk musim haji..dlm family aku da 3org pergi haji..so semalam dorg berlepas ke sana..setiap tahun mmg org tunggu laa nama masuk dalam senarai nk pergi haji..maklum nk pergi haji kn da limit..seluruh dunia pun nk g haji masa kita pergi jgk..

aku last hantar org pergi haji masa aku habis sekolah dulu...hmm dh lama tuuu..dh xingat sgt dh camna rupa kompleks haji tuu..so smalam aku follow laa dorg hantar kt kelana jaya..ikut kan kena daftar dekat kompleks tabung haji tu pukul 10mlm..then dorg bertolak naik bas ke KLIA, 555pagi jadual dorg punya flight..so hantar sampai kelana jaya ja laa..

 ni org yg g haji, mak ain


 yg tudung purple ni mak ti pun p haji..(dpt amik tudung ja.tuan xpandang kamera)


 nii mahramnya pak sham yg baju & berlebai putih


 beg untuk para haji..aku baru tau beg suma sama ja warna sbb dapat sekali, pakej..



No comments:

Post a Comment