new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 21, 2012

benda free pakai ja

semalam moja balik bawa perfum 2kotak.. satu utk dia satu utk aku.. masa nk buka tu baru aku perasan da tulis dubai duty free..aku xtau mana dia amik benda tu.. moja cakap beli ngn membe dia..membe dia yg mna tu aku xsure laa.. dh org bagi jangan banyak tanya..amik jaa.. 

 bvlgari rose essentielle..dh lama aku mengidam nk perfum ni tp xterbeli2.. now dh da dlm koleksi.. hmm suka kita tau..


ysl ni moja punya..xtau pa mna dia.. aku tau ysl ja..tp moja punya nii salah order..dia order yg lain dapat yg lain..aku cakap pakai jaaa laa perfum jgk tp dia cakap xnk sbb bau xsama..yg dia nk tu bau nya lagi sedap..so dia xleh pakai lagi laa perfum tu, kena return baru dapat yg baru..


No comments:

Post a Comment