new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 24, 2012

makanan..

harini kt opis rasa cam sunyi jaa..ramai jgk yg cuti..aku keja sbb aku balik kampung dekat ja, rawang..kiki..dh tengahari ni perut aku dh lapar..cam laa pagi td xbreakfast..padahal makan burger & hot chocolate lg..meh lerr kita layan gambar2 makanan dulu..

 ni menu 2minggu lepas kacang buncis goreng udang..sedapnya kacang buncis..


 kurma daging..teringat kurma daging arwah tok aku dulu..mmg xjumpa lagi kurma daging cam arwah buat..sangat lah sedap..


 ikan kedera masin makan ngn nasi panas2..terbaikkk..kiki


 sayur cendawan masak oyster bersama udang..hahahha nama xnk kalah..kiki.. aku baru jumpa white crab mushroom ni..mula mil aku laa yg masak..mmg sedap.. pastu aku plak cari sbb sedap..mmg kena ngn tekak aku cendawan tu..lepas ni mmg asik angkut cendawan ni ja laa..


one of my fav ikan..sambal ikan gelama..hmm terliur plak tgk gambar ni kn..

^_^ moh2 makan, bos nk belanja..kiki

No comments:

Post a Comment