new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 17, 2012

dating selepas 3minggu xjumpa..



lepas 3minggu bayang moja muncul balik laa dalam rumah aku..tu dh cam rutin dia kejap kt kuching kejap kt rawang..aku pun dh nek lali dh..so sabtu lepas moja dh berjaya jejak kaki kt subang..ni pun lewat 4hari.. sepatutnya dia dh sampai subang rabu sebelum tu lg tp disebabkan masalah2 sampingan dia terperangkap kt sana.. haii nk balik rumah pun payah..

jadual aku pun padat laa bila laki aku da kt rumah..hihi..sampai ja subang moja rush nk jumpa muzer.. dorg dh janji nk p tengok keta dekat seri kembang ptg tu..workshop plak tutup pukul6..jalan jem sbb hujan..nasib sempat jgk sampai..klu x sia2 ja laa p sampai seri kembangan tp xleh buat pa..



settle urusan ngan muzer, pecut p hospital ampang plak.. bedul, membe moja masuk hospital..aku tgk dekat status fb bedul cakap kt hospital ampang.. bila moja tanya dia cakap kena asid..tu yg moja terus p tgk tu.. teruk jgk laa keadaan dia..separuh badan kena asid tu..tu asid tu xmakan dalam laa isi dia..kisahnya bedul baiki sinki rumah dia..then dia masukkan asid sinki untuk cuci sinki tersumbat tu.. bila dia tuang, tetiba asid tu meletup dia kuar balik dr lubang sinki tu..terpercik laa kena muka, sebelah tangan kanan, badan dan sampai kaki.. nasib masa kena tu bedul terus p mandi sbb tu laa melecur kt badan dia xberapa teruk..tp teruk jgk laa knnn..masa aku p melawat tu hari sabtu, dh 2hari dia kt hospital tp bekas kena asid tu still terasa panas bedul cakap..adoiii sakitnyaa laa..nasib tangan dia balut klu x aku mesti dok tebayang2 jaa..


dh habis masa melawat aku pun blahhh laa..nk cari makan plak..laki den nk makan sup urat..klu dh sup urat, harus laa cari gulam..puas hati makan sup urat kt situ..habis makan zasss pegi sg buloh plak..g rumah along sbb mak pun da kt sana..maklum laa baru sampai kn, harus laa jumpa mak dulu pa2 hal pun..pukul 130pg baru laa sampai rumah..gila ngantukk..

sunday, konon nk p santai2 ja laa..aku pun dh lama xjejak OU, so ahad tu aku ke sana ja laa..selalu OU ni klu dh petang2 confirm2 laa payah cari parking tp haritu senang plak..sekali pusing ja dh dapat parking..jalan2 cuci mata sambil menghabiskan duit laki aku..hihi.. aku kn mmg xtau laa plak tengah2 bulan oct ni da sale..hahahaha.. sale untuk pa perayaan pa tah..pa aku fedulik, janji sale..^_^..

laki den ni normal klu baru balik dari kuching cam2 laa yg dia mengidamnya..nk makan tu laa nk makan nii kalah orang ngandung..kiki. so kali ni moja nk makan burgerking plak..awai2 dh cakap ''japg abang nk makan burgerking ngn big apple na''.. dh laa awai2 cakap nk makan pa, pastu cepat btui laparnya..xdan nk penat pusing2 OU dia dh sibuk nk makan.. hai sabar ja laa knnn..




 ni ja laa menu aku kt burgerking..


 yeeahh mari kita makan..sy lapar..^_^


 burger dh habisss, moh makan bigapple plak..nyumm nyumm..

 aku kn p sana xda tujuan tp moja p sana da misi rupanya..misi mencari aircraft.. aku xtau laa plak dia mmg dh aim nk beli aircraft tu..dia mmg dh lama cari tp xjumpa2 kt mna juainya benda alah tu..pusing laa satu OU cari kedai buku..masuk popular xda..masuk mph pun xda.. dh puas dia makan benda yang dia mengidam, dia ajak aku plak curve plak sbb sana tu pun da kedai buku.. semata p curve sbb nk beli model aircraft tu jaa..haii laa klu benda yg dia minat, mesti nk cari sampai jumpa..


haaa da jumpa punnnnn..hanya di popular curve yee..mmg pergi curve semata2 nk beli benda alalan nii jaaa..


 tutti frutti..

asik makannnn ja kejanya, mana laa xgemuk..sebelum balik sempat makan tutti frutti plakkkk..masa ni dh dekat pukul 10 rasanya..kedai pun suma pakat nk tutup dh..kt tutti frutti tu pun xda orang dh..kiki..makan2 balik laaa, esok keja plak..habis weekend untuk 2hari...





Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment