new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 25, 2012

wondermilk lagi..

 sabtu lepas aku p wondermilk sbb nk order cake untuk opis aku..department aku besa laa every month da besday party..kiki.. so besday bulan ni dorg nak kek wondermilk..aku tolong order ja..sambil menyelam minum air..alang2 dh tolong order & dh sampai wondermilk, aku layan cupcakes dulu.. dh teringat2 dekat red velvet..



iced mocha + cup cakes

ni ja laa yang aku beli sbb perut kenyang lagi..maklum laa sebelum p wondermilk aku dh bantai makan nasi kenduri.. jiran mil aku da buat kenduri kawin, so makan laa dulu sebelum keluar rumah..iced mocha tu sgt sedapppp..aku suka..^_^..



 ni cupcakes yg aku order untuk opis aku..oh my choc & cookies&creame dream(oreo) cupcakes..buruk erk rupa dia..adusss tu laa nak buat camna.. asal mmg lawa rupa cupcakes ni..disebabkan hari tu mmg sgt panas so topping coklat cupcakes tu cair..sampai ja opis dh rupa camni.. janji boleh makan ja laa nk buat camna..


circus lola cake..aku panggil kek pelangi jaa..kiki.. ni 1st time try cake ni..boleh tahan laa rasanya..ni butter cake..besa laa aku kn pengemar coklat kek, bila dapat butter cake ni cukup laa setakat one slice..klu kek coklat mau laki aku terpaksa sebiji kek untuk aku..kiki


No comments:

Post a Comment