new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 11, 2012

fenomena adam dan hawa..

Pernah dengar ka novel adam dan hawa??dh pernah baca ka novel adam dan hawa?? Hmm aku mmg pembaca novel yg tegar dulu tp masa zaman2 belajar dulu laaa..skang ni dh malas nk p beli novel..malas nak cari novel pun ya jgk..klu dl mmg rajin..pantang jumpa kedai buku, mesti masuk cari novel..

Novel adam dan hawa tu pun aku dh baca..mmg sedap layan novelnya..rasanya da laa dlm 4x kot aku baca novel tu..novel pun pinjam mak z punya..walaupun dh banyak kali, aku still khusyuk ja tiap kali baca, cam xbaca lg..skang tengah kecoh plak drama adam dan hawa kt astro..aku laa salah sorg pengikut tegar drama adam dan hawa tu..walaupun kt rumah aku xda mustika..kiki..pa lg layan online laa..klu xsempat aku download jaaa, balik keja dh settle suma layan adam hawa..aku siap bawa pengikut lg..haha.moja siap cakap aku yg bawa ajar pelik2 ni sbb tu dia terikut..haha sapa soh ikut..dulu aku soh dia tgk gemersik kalbu.. bayangkan dari xpernah tgk langsung gemersik kalbu tu, balik ja rumah aku ajak tgk..pastu terus dia pun sama naik layan cter tu..wahaha..

Asalnya moja mmg xtgk pun adam hawa tuu..alaaahhh dia besa laa bkn tgk tv pun..klu tgk tv pun bola dia ja laa..so aku telah menghasut moja dan dia terpedaya ngan cter2 aku..hahaha..jadi aku ngn moja sama naik layan adam hawa..hihi.along pun asal xtgk jgk adam hawa pastu dia tanya aku 'best ka cter adam hawa?'' along cakap membe dia pakat dok sibuk cter sal adam hawa..haaa klu dh tanya aku harus laa aku hasut sama..hihi..last2 along terus langgan mustika sbb nk tgk adam hawa punya pasal..hihihi.. betui2 penangan drama adam hawa kan..

Klu sapa yg pernah baca novel dia mesti pasan, setiap episod adam hawa suma ikut dlm novel..mmg menarik cter dia..klu dh ikut 1episod mesti tunggu ja episod seterusnya..klu xtgk rasa cam terkurang jaa..wahaha poyo ja kn..tp serius mmg best..watak, nama, jalan cter suma sama..skang dh masuk 28episod, lmbt lagi nk habis..cter adam hawa da 80episod..sempat lagi klu nk follow..kiki.. klu belum tgk cepat2 layan adam dan hawa..




haa ni cover lama novel adam&hawa tp novel cover ni still da kt pasaran..


ni cover baru novel adam&hawa..tp aku xsure laa isi dlm nya sama ka x ngn novel cover lama tu..rasanya sama laa kot cuma tukar cover ja..ikut selesa pembeli..klu nak yg da muka aaron aziz boleh laa beli yg ni..klu x, mna2 pun ok jaa..


 jangan lupa layan adam&hawa kt astro mustika hd..klu da laa, klu xda mustika layan online ja laa..berlambak2 link da klu nk tengok..




Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment