new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 18, 2011

lebih berbaloi..

dulu masa aku pergi daiso OU tah camna boleh terperasan kain denim..sebelum nii xpernah plak jumpa denim..da laa kain tp xlawa sgt laa..selalu aku tgk bercorak laa..bila tgk denim mula aku berkenan..nk bt cam2 ngn kain tu.. 

salah satunya aku suruh mak cik aku buatkan aku beg...aku tgk makcik aku pakai cam best ja..so aku suruh laa dia buatkan aku satu..katanya beg nii nama wrislet..sgt lahh cantik..aku suka sgttt..makcik aku punya idea, aku just bagi kain jaaa..

 wrislet..sukaaa...

bila nk keluar just pergi dekat2 n keluar pun kejap2 boleh laa bawa wrislet nii ja..xyah nk berhandbag bagai..tu yg senang tuu tp makcik aku lupa bt poket kecik plak kt dlm..


 denim beg..

sebenarnya aku bayang kan denim beg nii cam lain rupanya..bila dh siap lain plak rupanya..it okkk laa dh org tolong jahit kan..alhamdullah rezeki dapat beg free...besar beg nii boleh isi macam2..tgk siap da tag lg kt beg aku tu..hihihi..


kain ela cotton..

sepupu makcik aku mmg jual kain..dia skang dok kt vietnam..kt sana kan banyak cotton, lawa2 kain dia..haii mmg geram tgk..padahal aku baru ja beli kain kt jakel awai bulan haritu..nii jumpa kain beli lg..kadang2 yg  lawa tu wana dia tu..wana kain dia byk yg pelik2..aku suka laa klu yg pelik2 tuuu..



No comments:

Post a Comment