new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 29, 2011

sherlock holmes : a game of shadow

hmmm baru da masa nk update blog..maklum laa minggu nii bz dok bt amal kt dept lain..hmm arini aku malas n protes so aku xpergi..hahahaha..

hari rabu lepas moja keja setengah hari ja so mlm boleh laa pergi wayang..wayang plak xtau nk tgk cter pa..minggu nii rasa cam banyak cter animasi ja..hmm tgk trailer sherlock holmes cam best..terus layan cter ni ja laa..tu pun seat dh penuh, tinggal depan2 ja..couple seat dh penuh..amik pa yg da ja laa..

cter nii da episod yg sebelumnya..aku xpernah tgk pun..tup nii plak p tgk..hahahha..xda laa berhubung kait sgt kot..sbb paham ja pun aku rasa..kiki..disebabkan tgk wayang hari rabu, badan pun letih baru balik keja tah camna aku boleh tertido...hahahaha kelakar btui..moja cakap ''hai ajak org tgk wayang bukan main tp dia tido plak''..hahahahaha..alaa kejap jaa aku tido pn..da laa dlm 15mnt ja..

camna laa aku boleh tertido..padahal tu kelakar ja, penuh action ja pun..pum pang pum pang bunyi dok belawan bagai..best laa cter dia..moja pun cakap best..



synopsis: "Sherlock and Watson face arch-nemesis Professor Moriaty, who is conspiring to make a fortune at the expense of the rest of the world. As Sherlock and Watson unravel the dastardly plot as they travel across Europe, they unlock Moriaty's secret- the manufacturing of next-generation weapons. Sherlock and Watson must stop this great threat before Moriarty succeeds in provoking a World War" (Warner Bros. Pictures).



No comments:

Post a Comment