new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 29, 2011

lepat pisang..

sedappppnyaa lepat pisang klu dapat makan panas2 masa hujan lebat..hihi..nii 1st time aku masak lepat pisang yee...sbelum ni mmg makan yg mak aku bt ja laa..xpun haaa pergi kedai beliiii..

kebetulan haritu mak aku kirim banyak pisang..teringin nk makan lepat pisang..tu yg gigih dok bt tuu...nasib jgk laa lepat aku xkeras..aku mna pandai bajet tepung sbb xpernah try kn..klu terlebih tepung confirm keras & xsedap laa..

haaa jgn xtau nii pakai daun pisang belakang rumah aku tau..hihihi..dh besar pokok pisang aku tuu tp belum berbuah lg laa..camna nk berbuah klu nk bela pun malas..baja pun xletak..tanam2 pastu biaaaa jaaa...wakakakaka..

 hmm dh siappp lepak kita..sila laa makan..

mlm tu plak rezeki aku laa jgk mak mertua aku buat apam kecik2 tu..mak mertua aku dapat resepi kt mna tah so dia nk try buat..so dia kasi kt aku cket..hmm kenyang perut aku makan serba neka..



comel kn..sekali sumbat ja..kecik2 ja..



No comments:

Post a Comment