new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 22, 2011

satu lagi tempat sumpahan..

lepas nii mmg dh jadi tempat sumpahan laa pizahut rawang..jangan pergi dh..ni first n last aku p sana..hmm semalam konon moja nk makan piza..moja dari haritu lg nk makan piza tp xterpergi kedai piza tu..ingat dh perut mmg tengah lapar dapat laa makan sedap2 kn..sekali hmm hampehhhh...

masa aku sampai pizahut rawang tu mmg org ramai..meja klu xda org mesti penuh pinggan..xtau laa xcukup org ka buta xnampak da pinggan atas meja tu aku xtau..duduk jgk laa dh xdak meja yg bersih..aku awai tu dh bajet mesti lambat nii..tp tgk gaya moja tu cam nk makan piza jgk..hmm xpa laa tunggu ja laa..dorg dh nampak aku dok meja tu kot laa nk angkat pinggan2 tu, nii x nk tunggu org panggil baru nk angkat..dh angkat, xlap plak.soh lap baruuuuuu lap..ko ka aku yg keja piza nii..

terus hilang mood aku nk makan...eee mmg geram btui laaa..amik order pun lambat..nk siap order lg laa lembab..air & piza dh sampai sekali ''hmm soup baru nk masak sbb habis..boleh tunggu jap x''..hai ko sengal ka pa..dh tgk nk habis org plak ramai, prepare laaa..hadoiii..habis aku dh order ko nk soh aku bt pa..mmg terpaksa tunggu laa..

mmg servis depa nii lembab gila laa..pastu kelam kabut..tah pa2..selalunya aku p piza tempat lain walaupun meja tu baru ja dorg cuci mesti prepare balik..letak pinggan, sudu garfu pisau...nii boleh x dia bagi pinggan ja..minta baruuu nk hantar..ee mmg teruk laa..nk makan pun xselera..aku datang 830 pukul 10 baru keluar dari sana sbb soup lambat..desert aku pun xsedap..

 desert aku..xtau pa nama dia..kek dia keras..jangan order dh lepas nii..


nii piza chezy cazy tu..boleh tambah topping..klu xtambah topping da cheese ja laa..xlalu plak..da 3pilih topping tu tp aku xingat pa..yg pasti aku tambah chicken..sekali bila sampai ''btui ka piza aku nii..napa xdak ayam pun''..then ''moja tanya ni piza pa ye''..mana laa tau kot salah knn..sekali dia jawap ''xtau''...eee tah pa2..rupanya betui laa piza yg aku order..topping dia just mushroom & sosej ayam ja..sosej tu laa kot ayamnya..mmg sgt3 lah teruk pada aku..org lain aku xtau..dh laa tu piza tu xpotong plak..ka mmg piza nii depa xpotong..tu xtau laa sbb aku 1st time makan piza nii..slalu tuu siap potong jaa piza aku..


hmm makan laaa soup yg sgt sedap nii..xtau laa soup ka air nii..kosong jaa xda pa..benggokkkk...eee dh laa malas nk cter lg dh..bt sakit hati ja..



No comments:

Post a Comment