new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 5, 2011

random story cuti awal muharam..

kebetulan masa cuti awal muharam haritu moja pun cuti..so mmg berjumba2 laa aku ngn moja..bukan senang nk dapat camni, dia cuti aku pun cuti..

hari sabtu pagi dh siap2 settle kn suma keja rumah..breakfast pun moja yg masak aku basuh bj..hmmm heaven sekali sekala aku dok makan ja..then kuar pergi ou..aku mmg bajet xdak parking laa klu pergi ou ptg2 camni tp alhamdullah senang plak dapat parking..adoii bulan dec klu pergi shopping mall mmg banyak btui sale kn..haii mmg geram ja tgk..sana sini sale..rambang mata cam nk beli suma barang..

aku nii klu pergi tempat yg da JJ mesti nk makan hotplate..adoii klu kena yg sedap tu rasa nikmat btui..satu lg skang mmg tabiat aku klu da JJ mesti kena beli sushi..hahahaha pelik btui..dari xsuka makan, skang klu jumpa mesti nk beli..sedappppnyaaa sushiii..

 sedapppnya tp yg da telur & mayonis2 tu aku xbapa suka..


mushroom yee mee & mushroom blackpepper yee mee

hari ahad 27 nov da mmg moja kawin dekat n9..org zaman canggih skang nii besa laa jemput orang dtg kenduri kawin pun pakai fb ja..setakat bagi alamat klu kita xpernah pergi tempat tu mau 50x sesat xjumpa laa rumah kenduri tu..tambah2 cuti sekolah nii mmg orang bt kenduri sana sini..kang mau da yg salah rumah..

so moja minta tanya camna nk pergi rumah dia..boleh dia jawab ''alaa ko dtg ja nti jumpa bla bla bla, confirm jumpa rumah aku''..ko cakap senang laa ko balik rumah ko tiap2 minggu..yg kami nii xpernah pergi..pa laa salahnya bg kad ka,xnk bg pun xpa laa kurang2 bg laa copy map rumah ko..hmm last2 xpergi laa dh dia pun cam xkisah pun membe sendiri..

xjadi p kenduri da laa aktiviti lain..mlm tu membe moja kol ajak main badminton..so on ja laa..janji nk main pagi tp last2 main tghari..haiii mmg janji melayu btui laa..xkisah laa pukul berapa main sbb aktiviti bebas kn xda halangan..

membe moja yg sponsor katanya sbb dia yg ajak..dorg pun main suka2 nk keluarkan peluh ja..xselalu main pun..klu xsilap aku sejam - rm14 untuk weekend, klu weekdays murah cket..nk main setengah pun boleh..da 2 jenis court boleh pilih samada nk yg getah or parkir (btui ka eja tah)

 nyam nyam tutti frutti..abis game makan aiskrim..hmmm bertambah balik laa lemak2..kiki


 masing2 tgh beraksi..

main dekat court rawang..

isnin hujannnn ja dekat rumah aku..kejap benti kang sambung balik hujan..kejap rintik2 kejap lebat..petang sikit baru aku keluar p riadah dekat titiwangsa..hahahha lama xbt camni..sekali sekala best btui rasa..nikmat jaa rasa..tu pun kejap ja sbb hujan..

sempat jgk tgk org main game kayak..aku xsure pa nama game tu tp game lebih kurang cam netball tp main dlm air & pakai kayak..layan jgk laa tgk sbb 1st time tgk..



No comments:

Post a Comment