new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 4, 2011

ombak rindu

hmm dh tgk ka ombak rindu..cter yg tengah panas kt wayang skang nii...aku sempat laa tgk hari jumaat lepas..tu pun sbb along bersungguh2 ajak p tgk ramai2..aku xda laa kisah sgt nk tgk cter nii..


hari jumaat lepas solat jumaat moja laa jadi tukang beli tiketnya sbb dia xkeja..moja beli pukul3 pun panggung dh penuh tinggal 6baris yg depan ja..nasib laa klu dpat depan2 mmg xbeli dh laa tiket tu..wayang pukul915, boleh bayang kan x pukul845 baru gerak dr rumah aku..lambat gara2 nk pergi sama2 & along lambat..lambat oleh sbb yg mmg xdpt nk kata pa..


moja muka dh bengang..angin dh datang..xpernah tgk moja angin bila nk kuar jalan2..masuk keta along, mulut moja terus ja pok pek pok pek angin..ya laa bt keja kelam kabut kn..ngn hujan nya tp alhamdullah parking senang dpt & jalan pun xlaa sejem masa aku p tgk wayang hari rabu tu..turun ja keta masing jalan laju2 sbb dh 915 nk kejar masa takut tertinggal..alhamdullah masa aku masuk movie pun baru nk mula...


moja mmg xcakap nk tgk pun ombak rindu tu..boleh x moja cakap ''best sgt ka cter tu''..na laa aku tau best ka x..klu novel ombak rindu tu aku tau laa best sgt2..tp bila dh abis wayang moja terus ''hmm best lepas nii boleh cari dvd plak''..aku terus pandang dia n hahahahahhaha..td cakap lain nii cakap lain plak..


hmm xrugi laa tgk ombak rindu..aku rasa nii 1st filem romantik kt malaysia yg masa tayangan dia 2jam..masuk 915mlm keluar 1130mlm..cam tgk english movie..puas hati, seronok, sedih, gembira, kelakar suma jumpa dlm ombak rindu..sepanjang cter tu aku xjumpa part yg rasa cam 'adoiii bosannnnyaaa laa' mmg xda..pelakon pun sumanya super xda yg kayu..suma berjaya bawa watak masing2..


cuma besa laa lain mata lain cita rasa..da jgk membe2 aku pergi tgk cakap xbest sgt..watak kurang..aku kata best, xrugi kuar duit beli tiket ombak rindu tp tiket aku free..kikiki.boleh laa cari tiket lepas nii..






SINOPSIS  OMBAK RINDU 2011 | Izzah, ustazah disebuah kampung diperdaya dan dijual pakciknya ke pusat pelacuran dengan alasan mencari wang untuk pembedahan makciknya. Hariz, pelanggan lelaki ‘playboy’ pertamanya telah dirayu untuk menikahinya demi menyelamatkannya dari sarang maksiat. Hariz menikahi Izzah dan membawanya pulang, 
sesuatu perkara murni yang lama tak dilakukannya. Tanpa sedar, Hariz jatuh cinta pada izzah dan ingin putuskan pertunangan yang diatur keluarganya bersama teman sekolahnya, Mila. Tekanan keluarga menjadikan episod cinta tiga segi ini bertambah menarik dan menekan emosi.





No comments:

Post a Comment